onsdag den 5. november 2008

Halloween weekenden

Ja, så kom vi over denne Halloween, og jeg må tilstå at jeg desværre ikke fik set uhygge nok. Men det er der jo råd for. ;) Jeg fik endelig set The Thing på Blu-ray, og den er godt nok flot. Selv i dag er make up effekterne utrolige, selv om filmen er over 25 år gammel. Masteren der er brugt til Blu-ray versionen står krystal klart, selv om der er en lille smule slid rundt omkring. Farve balancen er helt i orden, og farve/kontrast er også top notch. Lyd sporet er også rigtig godt. Den lider ikke under samme fejl som 30 days of night gør. Heldigvis for det. Ekstra materialet har jeg ikke set på endnu, men jeg har desværre hørt at der er mindre på Blu-ray versionen, end der er på Collector's udgave af DVDen. (Føj, Universal!) Men alligevel er dette den bedste version af The Thing jeg hidtil har set.
Rating: 4,5/5
Jeg fik også presset kæresten til at se The Hills Have Eyes (remake) sammen med mig. Hun er slet ikke til gyserfilm, men i anledning af Halloween, måtte hun jo lide lidt. Desværre var den ikke helt som jeg havde forventet. Hverken uhyggelig, eller vildt sindsoprivende. Okay film, men forvent ikke en gyser. Min kæreste syntes nu at den var slem nok. :D
Rating: 2,5/5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar