torsdag den 27. november 2008

Miss Kickass og Mr Badass

Så er Chocolate endelig i hus, og her snakker jeg ikke tyvstart på julegodterne, men en Kung Fu film jeg har set frem til, siden jeg så de første sekunder af traileren. Det var godt nok meningen at jeg ville have ventet på Blu-ray udgave, men den film ser fed ud, at jeg ikke kunne vente længere. I dagens anledning er her lige et link til traileren - i noget højere opløsning, end den forrige jeg linkede til. >klik< Ja, så købte jeg også den gamle Clint Eastwood western En Nævefuld Dollars fra 67, som jeg manglede på hylden - men måske bytter jeg den til en dyrere udgave. Det er udgaven fra On Air DVD, jeg har købt, og hvis jeg husker ret, er de meget skrabede, og som regel ikke i den aller bedste kvalitet. Måske kan jeg finde MGM udgaven i stedet. Jeg kan bare ikke lige støve den danske udgave op. Kom endelig med input her, hvis du kender til udgaverne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar