onsdag den 1. juli 2009

Transformers - revenge of the Fallen review

Jeg så Transformers - Revenge of the Fallen i går. Nu har jeg aldrig været den store fan af 1eren, men Revenge er godt nok en slem omgang. Hvis jeg havde brugt de 100kr på den mindste karrusel i tivoli, havde jeg nok været mere underholdt. Hver gang robotterne skifter form, eller kæmper mod hinanden er der zoomet alt for tæt ind på de pågældende ting, hvilket resulterer i en værre masse CGI blur, der hvirvler rundt i krydderen på en, og du skal være mere end heldig hvis du kan finde hoved og hale i noget af det. Ydermere er der to "sjove" Jar Jar Binks kloner, (Car Car Bling?) der irriterer i hver scene de er med i. Plottet er ikke denne gang at de onde skal finde koder på nogen briller, men i stedet at der er koder i hjernen på Sam Witwicky. Stort set samme plot som etteren, bare så meget mere idéforladt. Ydermere er filmen ca en time for lang. Eksplosioner - ja Robotter - ja Megan Fox - ja Fængende historie og plot - nej. Hvis du står og mangler fed robot action i dit liv, så er det Terminator Salvation, du bør gå efter. Hvis du syntes at Jar Jar Binks er sjov, så gå endelig ind og se den - Jeg skal ikke se den igen.
Rating: 1/5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar