søndag den 14. december 2008

Travl film uge

I denne uge fik jeg set Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull, Batman Begins, og Hancock. Indiana Jones 4 havde jeg hørt en del dårligt om, men den var slet ikke så slem igen. Faktisk syntes jeg den var helt okay. Ja, den har et par øjeblikke der er lidt langt ude, men det havde de gamle Indy film sgu også. I det hele taget syntes jeg at jeg var underholdt hele vejen igennem. Og hvis du spørger mig er den cirka på højde med The Last Crusade. Men lej den før du køber den, da det er en film der er meget delte meninger om. Trailer
Rating: 4/5
Batman Begins har jeg ikke set i laaang tid, og blev faktisk positivt overrasket over at den var så god. Jeg mener bestemt at jeg kunne huske den var dårligere. Men det er jo kvalitets skuespillere fra ende til anden. Glem alle de forrige Batman film - de var skrækkelige i sammenligning med Batman Begins og The Dark Knight. - Jeg har på fornemmelsen at jeg snart holder dobbelt Bat-aften på hjemmebiografen. Trailer
Rating: 4,5/5
Hancock var også et positivt møde. Især de første 2 tredjedele af filmen var rigtig fed. Der var jeg faktisk tæt på at sige, at denne film er Will Smith's bedste - En fordrukken superhelt er da ikke noget vi har set før! Desværre er sidste tredjedel ikke så original som første del af filmen, og jeg syntes den bliver lidt som noget der kunne være snuppet fra en hvilken som helst anden superhelte film. Det er dog stadig en rigtig god film, der sagtens kan ses af den yngre del af familien. (6-7 års alderen) Ingen udpenslet vold her - men gode effekter, og en underholdende historie. Trailer
Rating: 4/5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar